App Onboarding
Een vlotte implementatie van je onboardingsplan
Vertel je verhaal, verdeel taken en monitor de onboarding van je medewerkers
HR Atelier biedt een onboardingsapp aan.
Waarom een deze app? Een app vervangt zeker niet het menselijke contact met nieuwe medewerkers! Sociale connectie is het allerbelangrijkste om te werken aan duurzame samenwerking en behoud van motivatie! Maar de app ondersteunt jou wel in het communiceren met nieuwe medewerkers én om de onboardings op te volgen, te digitaliseren waar wenselijk en taken te verdelen. Een heel gebruiksvriendelijke manier van implementeren!




1 – Verdeel onboardingstaken onder collega’s en monitor de voortgang van lopende onboardings

Implementeer je onboardingsflow: je behoudt het overzicht en kan taken verdelen

Monitor de individuele onboardings

Zorg dat collega’s vlot kunnen aanvinken wanneer zij hun taak in de onboarding afgerond hebben

Bundel materiaal voor je onboarding en zorg dat collega’s er vlot toegang tot hebben

Werk met een hedendaagse aantrekkelijke layout

Communiceer vlot in de moedertaal van je collega’s wanneer zij anderstalig zijn

Maak de app op maat van jouw organisatie samen met HR Atelier

Automatiseer bepaalde informatie en werk zo efficiënter
2 – Communiceer met je nieuwe medewerkers



Leg contact met je nieuwe medewerkers al voor hun eerste werkdag!

Chat met je nieuwe medewerker als buddy, leidinggevende of collega

Beantwoord praktische vragen via de app

Werk aan culturele, emotionele en sociale connectie met de app

Vertel het verhaal van jouw organisatie
